ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Η Εταιρία ARCELECTRIC.GR (εφεξής αναφερόμενη ως “η Εταιρία”, “εμείς” ή “μας”) προσφέρει μια πολιτική επιστροφών για να διασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών της σχετικά με τις αγορές που πραγματοποιούν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ARCELECTRIC.GR.

Στην arcelectricgr έχετε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής ολοκληρής της παραγγελίας σας αυτής ευτός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε. Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας, αφορά σε λάθος της εταιρείας (λάθος προϊον, ελαττωματικό προϊόντος, κατεστραμμένου προϊόντος) δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του, υπό την προϋπόθεση η επιστροφή θα γίνει με την ίδια εταιρεία που σας παρέδωσε την παραγγελία.

Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους τως εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση ελατωματικού προϊοντος, κατεστραμένου ολοκληρωτικό ή τμηματικά προϊόντος η λάθος προϊόντος, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να μην αποδεκτεί την παραλαβή του προϊοντος εξ αρχής η να ζητήσει των αντικατάσταση του με το αρχικής παραγγελθέν προϊον ή με άλλο μέχρι του ποσού του καταβληθέντος τιμήματος, είτε με επιστροφή των χρημάτων. Η εταιρεία Arcelectricgr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά την περίοδο των 14 ημερολογιακών ημερών η τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊοντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε κ θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο αγόρας. Το δικαίωμα αλλαγής επιστροφής, αφορά ολόκληρο το προϊον 15 και δεν μπορεί να ασκηθεί επι τμήματος μόνο του προϊοντος.

Το ποσό που θα πιστωθεί στο καλάθι σας μετά την επιστροφή του προιονοτσς θα είναι το ανάλογο με αυτό που σας έχει χρεωθεί κατά την αγορά του. Σε περίτπωση που η επιστροφή δεν οφείλεται σε λάθος της εταιρίας επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα. Η πίστωση στο καλάθι σας ή η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προίόντος. Για την πίστωση του λογαριασμού που είστε δικαιούχος θα πρέπει να μας υποδείξετε και γνωστποιήσετε εγγράφως.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας του εφόσον, η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών της Arcelectric.gr, τηλεφωνικά δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας. Εάν η παραγγελία έχει αποσταλεί δεν μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της. Εφόσον ο πελάτης δύναται να επιστρέψει τα προϊόντα σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών της εταιρίας. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελίας εφόσον οι παρεχόμενες πληροφορίες (διεύθυνση αποστολής, στοιχεία επικοινωνίας κλπ) ελιναι, είτε λανθασμένες, είτε ανεπαρκείς.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Τρόποι Αποστολής:
-Acs ( Αυτόματη ένδειξη του κόστους με την παραγγελία)
-Μεταφορική εταιρεία ( Κατόπιν επικοινωνίας)
-Παραλαβή από το κατάστημα

2. Χρόνος αποστολής:
Όλες οι παραγγελίες ξεκινούν να επεξεργάζονται από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και εφόσον επιβεβαιωθεί η πληρωμή τους. Ο μέσος χρονος αποστολής της παραγγελίας είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες. Καταβάλομε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι παραγγελίες να αποστέλονται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

3. Χρόνος Παράδοσης:
Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης και τη μέθοδο πληρωμής που επιλέγεται. Επιπλέον σημαντικοί παράγοντες όπως καιρικές συνθήκες ή προβλήματα των εταιριών μεταφοράς μπορούν να είναι λόγοι για τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών σας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1. Πολιτική Επιστροφών:
Εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος.

2. Προϋποθέσεις Επιστροφής:
– Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός της περιόδου επιστροφής που ορίζεται στους όρους χρήσης.
– Το προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία.

3. Διαδικασία Επιστροφής:
– Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@arcelectric.gr για να λάβετε τις απαραίτητες οδηγίες.
– Η επιστροφή των προϊόντων πραγματοποιείται με την ευθύνη του πελάτη.

4. Επιστροφή Χρημάτων ή Αντικατάσταση:
– Οι επιστροφές πιστωτικών χρημάτων ή οι αντικαταστάσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν.

5. Εξαιρέσεις:
– Κάποια προϊόντα μπορεί να υπόκεινται σε ειδικές πολιτικές επιστροφών, όπως προσωπικά είδη ή ειδικές παραγγελίες.

6. Επικοινωνία:
– Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική επιστροφών μας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@arcelectric.gr.

 

  • Η Arcelectric.gr χρησιμοποιεί κρυπτογραφημένες συνδέσεις και πρότυπα ασφαλείας για την προστασία των πελατών της κατά την διάρκεια των παραγγελιών τους.